Rekrutacja
Zasady naboru oraz szczegółowe warunki rekrutacji na studia podyplomowe
Słuchaczami studiów podyplomowych mogą być osoby posiadające dyplom ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia rozpoczynają się w semestrze letnim, zgodnie z organizacją roku akademickiego w uczelni .
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń oraz złożenia kompletnych dokumentów.
Wymagane dokumenty
- Podanie o przyjęcie na studia
- Kwestionariusz osobowy kandydata na studia
- Odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą kandydat składa oryginał dyplomu oraz jego tłumaczenie na język polski potwierdzony przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego
- 1 fotografia (format legitymacyjny)
- Dowód wpłaty czesnego
Termin naboru – do 31.07.2018 r.
maksymalna liczba miejsc – 36
minimalna liczba osób do uruchomienia edycji – 18
Dokumenty można składać w terminie do 31.07.2018 r. za pośrednictwem:
- osobiście, pok. 104A, bud. 3, ul. Nowoursynowska 166, Warszawa, Kampus SGGW
- listem poleconym na adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
w Warszawie, Wydział Nauk Ekonomicznych, Podyplomowe Studia Technologie Informacyjne i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, pok. 104A, bud. 3.
Przyjęcie na studia podyplomowe następuje po łącznym spełnieniu:
- wymogów rekrutacji
- dokonaniu wpłaty za I semestr studiów lub za całość studiów i złożeniu potwierdzenia zapłaty.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda