Przejdź do treści
  • IRK
  • Sylabus SGGW
  • E-HMS
  • Intranet
  • E-SGGW
  • PROJEKTY
  • Cele zrównoważonego rozwoju
  • HR Excellence in Research
  • The Euroleague for Life Sciences (ELLS)
  • Sojusz UNIgreen
  • Poland. Expo2025.Osaka.Kansai
  • pl
    • en
WYDZIAŁ EKONOMICZNYWYDZIAŁ EKONOMICZNY
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • O Wydziale Ekonomicznym
  • Studia na Wydziale Ekonomicznym
  • Kontakt
  • pl
    • en
  • pl
    • en
  • O Wydziale Ekonomicznym
  • Studia na Wydziale Ekonomicznym
  • Kontakt
SGGW Witryn / Home / Studia Podyplomowe Zamówienia Publiczne / Opłaty za studia

Opłaty za studia

 

Koszt uczestnictwa za Studia Podyplomowe Zamówienia Publiczne SGGW w Warszawie wynosi:
4000 zł czesne + 300 zł wpisowe – opłata rekrutacyjna.

Słuchacz studiów podyplomowych jest zobowiązany dostarczyć do Sekretariatu studiów potwierdzenie dokonanej opłaty, które jest dowodem prawidłowego rozliczenia (na e-mail: spzp@sggw.pl lub bezpośrednio podczas dyżurów budynek nr 6 pokój A14 ).

Dla wpłacających czesne jednorazowo:
– 300 zł potwierdzenie wpisowego należy dostarczyć przy rezerwacji miejsca,
– 4000 zł potwierdzenie opłaty czesnego (2 semestry) należy dostarczyć przy składaniu dokumentów w drugim etapie rekrutacji.

Płatność czesnego w II ratach:
– 300 zł potwierdzenie wpisowego należy dostarczyć przy rezerwacji miejsca
– I rata 2000 zł – potwierdzenie opłaty za I semestr należy dostarczyć przy składaniu dokumentów w drugim etapie rekrutacji,
– II rata 2000 zł – potwierdzenie opłaty za II semestr należy okazać przed rozpoczęciem II semestru.

Numer konta (dotyczy Edycji XX – 2020/2021):
REKRUTACJA – listopad 2020 – maj 2021
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
71124060031111000049438060
z dopiskiem
„kod studiów 507-10-080100-S00191-99, SPZP, imię i nazwisko kadydata/słuchacza, wpisowe lub czesne/rata (I lub II)”

W przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie w tytule wpłaty odpowiednio: „I rata” lub „II rata” jeżeli opłata jest dokonywana w całości nie umieszczamy informacji o ratach.

Informacje dla osób zainteresowanych otrzymaniem faktury VAT

• Faktury za opłaty związane z usługami edukacyjnymi są wystawiane po dokonaniu wpłaty wyłącznie na pisemny wniosek Słuchacza, złożony za pośrednictwem Sekretariatu Studiów lub bezpośrednio do Kwestury SGGW. Wniosek można złożyć w ciągu trzech miesięcy, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym dokonano wpłaty. Po upływie wskazanego terminu faktury nie będą wystawiane przez Kwesturę SGGW w Warszawie.

• We wniosku należy podać dane nabywcy – Słuchacza (imię, nazwisko, adres, numer PESEL), dane płatnika (nazwę, adres, numer NIP), wysokość oraz datę wpłaty. Do wniosku o wystawienie faktury należy dołączyć potwierdzenie wpłaty, którego wniosek dotyczy. Na tej podstawie zostanie wystawiona przez Kwesturę SGGW faktura, która zostanie wysłana listem poleconym na adres Płatnika.

• Na fakturze za usługi edukacyjne Nabywcą jest Słuchacz zaś Płatnikiem może być Słuchacz, zakład pracy lub inna instytucja dokonująca wpłaty.

• Jeżeli pracodawca opłaci studia bezpośrednio z konta firmowego Kwestura wystawi fakturę po zaksięgowaniu wpłaty na dane podane we wniosku. W wystawionej fakturze Nabywcą będzie Słuchacz zaś Płatnikiem zakład pracy lub instytucja dokonująca wpłaty.

• Jeżeli faktura ma być wystawiona na pracodawcę (pracodawca będzie Płatnikiem) a płatności za studia Słuchacz dokonał z własnych środków, należy dostarczyć dodatkowe zaświadczenie od pracodawcy (np. kierownik jednostki lub księgowa) potwierdzające, że osoba wpłacająca jest upoważniona do dokonywania płatności za studia podyplomowe w imieniu pracodawcy. W tym wypadku faktura będzie wystawiona po dostarczeniu zaświadczenia.

• Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Jeśli istnieje potrzeba wystawienia faktury proforma przed dokonaniem wpłaty należy zwrócić się do Sekretariatu studiów wysyłając na adres e-mail: spzp@sggw.pl prośbę o wystawienie takiego dokumentu. Należy wtedy podać dane nabywcy – Słuchacza (imię, nazwisko, adres, numer PESEL), dane płatnika (w przypadku zakładu pracy lub innej instytucji – nazwę, adres, numer NIP) oraz kwotę faktury proforma.

Wydział Ekonomiczny
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa

tel. 22 59 34 010
e-mail: dwe@sggw.edu.pl

  • KONTAKT
  • POLITYKA COOKIES
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISÓW SGGW
  • RODO
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • POCZTA
  • INTRANET
godło

© 1816–2025 SGGW — ALL RIGHTS RESERVED

UE UE


Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), w tym pliki funkcjonalne, analityczne i reklamowe. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych technologii śledzących dostępne są w „Polityce cookies”. Aby zmienić ustawienia skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki, aby wyłączyć pliki cookies kliknij \"Nie wyrażam zgody\".Wyrażam zgodęNie wyrażam zgodyPolityka cookies