Opłaty za studia
Koszt uczestnictwa za Studia Podyplomowe Zamówienia Publiczne SGGW w Warszawie wynosi:
4000 zł czesne + 300 zł wpisowe – opłata rekrutacyjna.
Słuchacz studiów podyplomowych jest zobowiązany dostarczyć do Sekretariatu studiów potwierdzenie dokonanej opłaty, które jest dowodem prawidłowego rozliczenia (na e-mail: spzp@sggw.pl lub bezpośrednio podczas dyżurów budynek nr 6 pokój A14 ).
Dla wpłacających czesne jednorazowo:
– 300 zł potwierdzenie wpisowego należy dostarczyć przy rezerwacji miejsca,
– 4000 zł potwierdzenie opłaty czesnego (2 semestry) należy dostarczyć przy składaniu dokumentów w drugim etapie rekrutacji.
Płatność czesnego w II ratach:
– 300 zł potwierdzenie wpisowego należy dostarczyć przy rezerwacji miejsca
– I rata 2000 zł – potwierdzenie opłaty za I semestr należy dostarczyć przy składaniu dokumentów w drugim etapie rekrutacji,
– II rata 2000 zł – potwierdzenie opłaty za II semestr należy okazać przed rozpoczęciem II semestru.
Numer konta (dotyczy Edycji XX – 2020/2021):
REKRUTACJA – listopad 2020 – maj 2021
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
71124060031111000049438060
z dopiskiem
„kod studiów 507-10-080100-S00191-99, SPZP, imię i nazwisko kadydata/słuchacza, wpisowe lub czesne/rata (I lub II)”
W przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie w tytule wpłaty odpowiednio: „I rata” lub „II rata” jeżeli opłata jest dokonywana w całości nie umieszczamy informacji o ratach.
Informacje dla osób zainteresowanych otrzymaniem faktury VAT
• Faktury za opłaty związane z usługami edukacyjnymi są wystawiane po dokonaniu wpłaty wyłącznie na pisemny wniosek Słuchacza, złożony za pośrednictwem Sekretariatu Studiów lub bezpośrednio do Kwestury SGGW. Wniosek można złożyć w ciągu trzech miesięcy, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym dokonano wpłaty. Po upływie wskazanego terminu faktury nie będą wystawiane przez Kwesturę SGGW w Warszawie.
• We wniosku należy podać dane nabywcy – Słuchacza (imię, nazwisko, adres, numer PESEL), dane płatnika (nazwę, adres, numer NIP), wysokość oraz datę wpłaty. Do wniosku o wystawienie faktury należy dołączyć potwierdzenie wpłaty, którego wniosek dotyczy. Na tej podstawie zostanie wystawiona przez Kwesturę SGGW faktura, która zostanie wysłana listem poleconym na adres Płatnika.
• Na fakturze za usługi edukacyjne Nabywcą jest Słuchacz zaś Płatnikiem może być Słuchacz, zakład pracy lub inna instytucja dokonująca wpłaty.
• Jeżeli pracodawca opłaci studia bezpośrednio z konta firmowego Kwestura wystawi fakturę po zaksięgowaniu wpłaty na dane podane we wniosku. W wystawionej fakturze Nabywcą będzie Słuchacz zaś Płatnikiem zakład pracy lub instytucja dokonująca wpłaty.
• Jeżeli faktura ma być wystawiona na pracodawcę (pracodawca będzie Płatnikiem) a płatności za studia Słuchacz dokonał z własnych środków, należy dostarczyć dodatkowe zaświadczenie od pracodawcy (np. kierownik jednostki lub księgowa) potwierdzające, że osoba wpłacająca jest upoważniona do dokonywania płatności za studia podyplomowe w imieniu pracodawcy. W tym wypadku faktura będzie wystawiona po dostarczeniu zaświadczenia.
• Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Jeśli istnieje potrzeba wystawienia faktury proforma przed dokonaniem wpłaty należy zwrócić się do Sekretariatu studiów wysyłając na adres e-mail: spzp@sggw.pl prośbę o wystawienie takiego dokumentu. Należy wtedy podać dane nabywcy – Słuchacza (imię, nazwisko, adres, numer PESEL), dane płatnika (w przypadku zakładu pracy lub innej instytucji – nazwę, adres, numer NIP) oraz kwotę faktury proforma.