Dla studentów
- Samorząd studentów WE / Opiekunowie roczników studiów
- Podania
- Wybory przedmiotów
- Wybory seminariów dyplomowych
- Praktyki
- Praca i Egzamin dyplomowy
- Koła naukowe
- Dyżury nauczycieli akademickich
- Studenci z niepełnosprawnościami
- Pomoc psychologiczna
- Równe traktowanie
- Moodle WE
- Biblioteka Główna SGGW
- ERASMUS+ WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA
- Akademiki
- Pomoc materialna - stypendia
- Opłaty za studia
Plany zajęć - semestr zimowy 2024/2025 (aktualizacja w dniu 19.11 - proszę dokładnie sprawdzać sale oraz aule odbywania się wykładów i ćwiczeń)!
Studia stacjonarne – licencjackie, semestr zimowy 2024/2025
Studia niestacjonarne – licencjackie, semestr zimowy 2024/2025
Studia stacjonarne – magisterskie, semestr zimowy 2024/2025
Studia niestacjonarne – magisterskie, semestr zimowy 2024/2025
Samorząd studentów WE / Opiekunowie roczników studiów
Samorząd studentów WE
Prezydium Samorządu Studentów WE (od lewej):
Aleksander Matuszczak – Sekretarz
Zuzanna Łuczak – Wiceprzewodnicząca
Matylda Wilczyńska – Przewodnicząca oraz Koordynatorka ds. dydaktyki
Sebastian Chróściel – Komisarz wyborczy
Zapraszamy do kontaktu na MS Teams wszystkie studentki oraz studentów i zachęcamy do współpracy z Samorządem oraz Władzami Wydziału Ekonomicznego!
Opiekunowie - Studia stacjonarne I stopnia
Studia rozpoczynające się od 2024 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Paulina Stolarczyk
- Zarządzanie, I stopień – dr Paulina Kramarz
- Management, I stopień – dr Anna Jasiulewicz
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Anna Milewska
- Logistyka, I stopień – dr Magdalena Wiluk
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Piotr Gabryjończyk
Studia rozpoczynające się od 2023 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Joanna Wrzesińska-Kowal
- Zarządzanie, I stopień – dr Barbara Wyrzykowska
- Management, I stopień – dr Piotr Pietrzak
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Katarzyna Czech
- Logistyka, I stopień – dr Monika Roman
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Olena Kulykovets
Studia rozpoczynające się od 2022 r.
- Ekonomia, I stopień – dr hab. Joanna Rakowska
- Zarządzanie, I stopień – dr Agnieszka Tul-Krzyszczuk
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Małgorzata Raczkowska
- Logistyka, I stopień – dr Luiza Ochnio
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa
Studia rozpoczynające się od 2021 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Michał Wielechowski
- Zarządzanie, I stopień – dr Sławomir Jarka
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Rafał Balina
- Logistyka, I stopień – dr Agnieszka Maciąg
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Jan Zawadka
Studia rozpoczynające się od 2020 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Paulina Stolarczyk
- Zarządzanie, I stopień – dr inż. Ewa Stawicka
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr inż. Anna Milewska
- Logistyka, I stopień – dr Aleksandra Górecka
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr inż. Anna Parzonko
Studia rozpoczynające się od 2019 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Michał Borowy
- Zarządzanie, I stopień – dr Mariusz Grębowiec
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Magdalena Mądra-Sawicka
- Logistyka, I stopień – dr hab. Piotr Gołasa
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Piotr Gabryjończyk
Studia rozpoczynające się od 2018 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Katarzyna Boratyńska
- Zarządzanie, I stopień – dr Katarzyna Łukasiewicz
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Tomasz Pawlonka
- Logistyka, I stopień – dr Łukasz Pietrych
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Marzena Lemanowicz
Studia rozpoczynające się od 2017 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Monika Utzig
- Zarządzanie, I stopień – dr Piotr Pietrzak
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Marzena Ganc
- Logistyka, I stopień – dr Monika Roman
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska
Studia rozpoczynające się od 2016 r.
- Ekonomia – dr Iwona Pomianek
- Zarządzanie – dr Katarzyna Czech
- Finanse i Rachunkowość – dr Emilia Stola
- Logistyka – dr Mariusz Chądrzyński
- Turystyka i Rekreacja – dr Anna Sieczko
Studia rozpoczynające się od 2015 r.
- Ekonomia – dr Agnieszka Werenowska
- Zarządzanie – dr Anna Grontkowska
- Finanse i Rachunkowość – dr hab. Andrzej Jędruchniewicz
- Logistyka, I stopień – dr Marcin Idzik
- Turystyka i Rekreacja – dr inż. Marzena Kacprzak
- Ekonomia, I stopień – dr Paulina Stolarczyk
Opiekunowie - Studia niestacjonarne I stopnia
Studia w latach 2024-2027
- Ekonomia, I stopień – dr Anna Grontkowska
- Zarządzanie, I stopień – dr Ewa Stawicka
- Finanse i Rachunkowość – dr Tomasz Felczak
- Logistyka, I stopień – dr Konrad Michalski
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Katarzyna Gralak
Studia w latach 2023-2026
- Ekonomia, I stopień – dr Arkadiusz Weremczuk
- Zarządzanie, I stopień – dr Aleksandra Chlebicka
- Finanse i Rachunkowość – dr Serhiy Zabolotnyy
- Logistyka, I stopień – dr Teresa Gądek-Hawlena
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Marzena Lemanowicz
Studia w latach 2022-2025
- Ekonomia, I stopień – dr Kinga Gruziel
- Zarządzanie, I stopień – dr Monika Gębska
- Finanse i Rachunkowość – dr Anna Wasilewska
- Logistyka, I stopień – dr Agnieszka Sobolewska
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Agnieszka Bobola
Studia w latach 2021-2024
- Ekonomia, I stopień – dr Dorota Kmieć
- Zarządzanie, I stopień – dr inż. Katarzyna Łukasiewicz
- Finanse i Rachunkowość – dr Magdalena Mądra-Sawicka
- Logistyka, I stopień – dr Magdalena Golonko
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr inż. Anna Sieczko
Studia w latach 2020-2023
- Ekonomia, I stopień – dr Paulina Trębska
- Zarządzanie, I stopień – dr inż. Barbara Wyrzykowska
- Finanse i Rachunkowość – dr inż. Agnieszka Parlińska
- Logistyka, I stopień – dr inż. Jacek Maśniak
- Turystka i Rekreacja, I stopień – dr inż. Katarzyna Gralak
Studia w latach 2019-2022
- Ekonomia, I stopień – dr Tomasz Pajewski
- Zarządzanie, I stopień – dr Wioleta Sobczak
- Finanse i Rachunkowość – dr Serhij Zabolotnyy
- Logistyka, I stopień – dr hab. Marcin Wysokiński
- Turystka i Rekreacja, I stopień – dr Jan Zawadka
Studia w latach 2018-2021
- Ekonomia, I stopień – dr Tomasz Klusek
- Zarządzanie, I stopień – dr Maciej Stawicki
- Finanse i Rachunkowość – dr Elżbieta Kacperska
- Logistyka, I stopień – dr hab. Joanna Baran
Studia w latach 2017-2020
- Ekonomia, I stopień – dr Michał Wielechowski
- Zarządzanie, I stopień – dr Dorota Kmieć
- Finanse i Rachunkowość – dr Tomasz Felczak
- Logistyka, I stopień – dr Konrad Michalski
Studia w latach 2016-2019
- Ekonomia, I stopień – dr , w roku 2018/2019 dr Anna Górska
- Zarządzanie, I stopień – dr Piotr Gołasa
- Finanse i Rachunkowość – dr Rafał Balina
- Logistyka, I stopień – dr Ewa Bąk-Filipek
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Katarzyna Gralak
Studia w latach 2015-2018
- Ekonomia, I stopień – dr Aneta Mikuła
- Zarządzanie, I stopień – dr Robert Pietrzykowski
- Finanse i Rachunkowość – dr Aleksandra Wicka
- Logistyka, I stopień – dr Andrzej Wojciechowski
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Agata Balińska
- Ekonomia, I stopień – dr Anna Grontkowska
Podania obowiązujące od roku akademickiego 2024/2025 oraz w kolejnych latach
Przebieg postępowania w przypadku uznawania punktów ECTS na Wydziale Ekonomicznym SGGW (plik pdf)
Studenci z kierunków Ekonomia oraz Finanse i rachunkowość proszeni są o adresowanie podań do Prodziekan dr Iwony Pomianek.
Studenci z kierunków Zarządzanie, Logistyka oraz Turystyka i Rekreacja proszeni są o adresowanie podań do Prodziekan dr Moniki Utzig.
Wykaz podań do pobrania w formacie pdf
- Podanie o wpis warunkowy
- Podanie o powtarzanie semestru
- Podanie o przedłużenie sesji
- Podanie o zaliczenie komisyjne
- Podanie o zmianę przedmiotu do wyboru
- Podanie o rozłożenie czesnego na raty
- Podanie o duplikat legitymacji
- Podanie o przeniesienie na WE
- Podanie o przeniesienie w ramach SGGW
- Podanie o przeniesienie z WE
- Podanie o zmianę formy studiów
- Podanie rezygnacja ze studiów
- Podanie o urlop dziekański
- Podanie o urlop okolicznościowy
- Podanie o wznowienie studiów
- Podanie o wznowienie studiów przez prorektora
- Podanie zgłoszenie do grupy po urlopie
- Podanie o zatwierdzenie tematu pracy dyplomowej
- Podanie o modyfikację tematu pracy dyplomowej
- Podanie o zmianę promotora
- Podanie o udostępnienie danych do pracy dyplomowej
- Podanie o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej
- Podanie o dopuszczenie do egzaminu dyplomowego
- Podanie o wydanie dyplomu w j. obcym
- Karta egzaminacyjna z wyjazdu Erasmus
- Podanie ogólne
- Wniosek o urlop zdrowotny
Wybory przedmiotów
Semestr zimowy 2024/2025
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1.W udostępnionym pliku są łącznie cztery zakładki: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych).
2. Każdy student/studentka wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 3): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 5): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 3): CZTERY przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 12 punktów ECTS) i DWA z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.4. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych (MS Teams lub Kampus).
3. Po otwarciu właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) proszę o dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr zimowy 2024/2025.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
Na żółto zaznaczono zamienione pasma godzinowe realizacji zajęć.
Rules for selecting subjects taken in the winter semester of the 2024/2025 academic year.
Please, read the information below:
1.The file has two sheets: Management – bachelor and Finance and Accounting – master.
2. Each student chooses:
2.1. In bachelor’s studies (first cycle, semester 3): TWO subjects from the SPECIALIZED ELECTIVE group (for a total of 6 ECTS points) and ONE from the OPEN ELECTIVE group (for 3 ECTS points).
2.2. In master’s studies (second cycle, semester 3): FOUR subjects from the SPECIALIZED ELECTIVE group (for a total of 12 ECTS points) and TWO from the OPEN ELECTIVE group (for a total of 6 ECTS points).
2.3. Please, remember not to choose two subjects taken at the same time.
3. You must register for courses via the HMS system on the dates indicated on the Faculty’s website.
EXCEL FILE WITH OFFER:
Semestr letni 2023/2024
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 4): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 6): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 4): JEDEN przedmiot z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 3 punkty ECTS).
2.4. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr letni 2023/2024.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
Semestr zimowy 2023/2024
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2023/2024:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 3): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 5): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 3): CZTERY przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 12 punktów ECTS) i DWA z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.4. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr zimowy 2023/2024.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
Semestr letni 2022/2023
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2022/2023:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 4 i 6): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 4): JEDEN przedmiot z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 3 punkty ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 4 lub 6) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr letni 2022/2023.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
I TURA Przedmioty do wyboru – oferta lato 2022_2023
II TURA Przedmioty do wyboru – oferta lato 2022_2023
Semestr zimowy 2022/2023
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/2023:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 3 i 5): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 3): CZTERY przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 12 punktów ECTS) i DWA z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr zimowy 2022/2023.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
Semestr letni 2021/2022
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 4 i 6): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 4): JEDEN przedmiot z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 3 punkty ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 3 punkty ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 4 lub 6) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr letni 2021/2022.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
I-TURA-Przedmioty-do-wyboru-2021-2022-letni sem
II-TURA-Przedmioty do wyboru 2021-2022-letni sem
WAŻNE!
Przedmiot Edukacja konsumencka (dowolny, 1 stopień, stacjonarne) został wycofany z oferty.Przedmiot Promocja w turystyce (kierunkowy TiR, 1 stopień, stacjonarne) został wycofany z oferty.Przedmiot Promocja w turystyce (kierunkowy TiR, 1 stopień, niestacjonarne) został wycofany z oferty.
Semestr zimowy 2021/2022
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 3 i 5): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 3): CZTERY przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 12 punktów ECTS) i DWA z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr zimowy 2021/2022.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
I-TURA-Przedmioty-do-wyboru-2021-2022-zima_v
Semestr letni 2020/2021
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć od semestru letniego 2020/2021 uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 4 i 6): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 4): JEDEN przedmiot z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 3 punkty ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 3 punkty ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 4 lub 6) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr letni 2020/2021.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
I TURA – Przedmioty do wyboru od 2020-2021 sem. letni
II TURA – Przedmioty do wyboru od 2020-2021 sem. letni
Przedmiot „Doradztwo finansowe w logistyce (gr 2)” został przeniesiony z (czw 8-10) na (czw 12-14).
Semestr zimowy 2020/2021
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć od semestru zimowego 2020/2021 uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 3 i 5): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 3): CZTERY przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 12 punktów ECTS) i DWA z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr zimowy 2020/2021.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
Wybory seminariów dyplomowych
Obszary tematyczne prac dyplomowych:
Instytut Ekonomii i Finansów – tematyka-2024_2025
Instytut Zarządzania -tematyka-2024_2025
Profile pracowników: https://bw.sggw.edu.pl/index.seam
Prowadzący seminaria licencjackie w roku akademickim 2024/2025
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia
- dr inż. Elżbieta Kacperska i dr inż. Tomasz Klusek, 2.prof. dr hab. Henryk Runowski, 3. dr Anna Grontkowska, 4. dr Agnieszka Biernat-Jarka, 5. dr Aneta Mikuła i dr Dorota Kmieć, 6. dr Jacek Maśniak i dr Michał Wielechowski, 7. dr hab. Joanna Rakowska, prof. SGGW
Kierunek Finanse i Rachunkowość
- dr hab. Ludwik Wicki, prof. SGGW i dr Paweł Kraciński, 2. dr hab. Iwona Kowalska, prof. SGGW, 3. dr Anna Milewska, 4. dr Agnieszka Parlińska, 5. dr Ireneusz Rosiek, 6. dr Serhiy Zabolotnyy i dr Tomasz Felczak, 7. dr inż. Marcin Idzik, 8. dr Dorota Żebrowska-Suchodolska, 9. dr Mariusz Chądrzyński i dr Arkadiusz Weremczuk
Kierunek Logistyka
- dr Agnieszka Maciąg, 2. dr Luiza Ochnio i dr Grzegorz Koszela, 3. dr Monika Roman i dr Magdalena Wiluk, 4. dr Anna Rytko, 5. prof. dr hab. Henryk Runowski, 6. dr Janusz Majewski i dr Joanna Stefańczyk, 7. dr hab. Piotr Sulewski, prof. SGGW, 8. dr hab. Tomasz Rokicki, prof. SGGW, 9. dr hab. Hanna Górska-Warsewicz, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i Rekreacja
- dr Jan Zawadka, 2. dr inż. Anna Sieczko, 3. dr Katarzyna Gralak, 4. prof. dr hab. Irena Ozimek, 5. dr hab. Hanna Górska-Warsewicz, prof. SGGW
Kierunek Zarządzanie
- dr Katarzyna Łukasiewicz, 2. dr Agnieszka Werenowska, 3. dr Piotr Pietrzak, 4. dr Barbara Wyrzykowska, 5. dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa, 6. dr Mariusz Grębowiec, 7. dr Marzena Kacprzak
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia
- dr Małgorzata Raczkowska i dr Joanna Wrzesińska-Kowal, 2. dr Elwira Laskowska, 3. dr Aleksandra Chlebicka
Kierunek Finanse i Rachunkowość
- dr Katarzyna Czech, 2. dr Maksymilian Bąk, 3. dr Rafał Balina, 4. dr Joanna Bereżnicka, 5. dr Kinga Gruziel
Kierunek Logistyka
- dr Tadeusz Filipiak i dr Michał Borowy, 2. dr Maciej Stawicki, dr Paulina Stolarczyk i dr Joanna Michalik, 3. dr Konrad Michalski, 4. dr Teresa Gądek-Hawlena, 5. dr Alicja Stolarska
Kierunek Turystyka i Rekreacja
- dr hab. Michał Roman, prof. SGGW
Kierunek Zarządzanie
- dr Olena Kulykovets, 2. dr Agnieszka Tul-Krzyszczuk i dr hab. Hanna Górska-Warsewicz, prof. SGGW
Prowadzący seminaria magisterskie w roku akademickim 2023/2024 oraz 2024/2025
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
- dr hab. Agnieszka Borowska; 2. prof. dr hab. Henryk Runowski
Kierunek Finanse i rachunkowość
- dr hab. Jakub Kraciuk, prof. SGGW; 2. dr hab. Tomasz Siudek, prof. SGGW; 3. dr hab. Mirosław Wasilewski, prof. SGGW
Kierunek Finance & Accounting
- dr hab. Katarzyna Boratyńska, prof. SGGW
Kierunek Logistyka
- prof. dr hab. Michał Pietrzak; 2. dr hab. Elżbieta Szymańska, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i rekreacja
- prof. dr hab. Irena Ozimek; 2. dr hab. Hanna Górska-Warsewicz, prof. SGGW
Kierunek Zarządzanie
- prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
- dr hab. Aldona Zawojska, prof. SGGW; 2. dr hab. Alina Daniłowska, prof. SGGW / dr hab. Andrzej Jędruchniewicz, prof. SGGW
Kierunek Finanse i rachunkowość
- dr hab. Piotr Gołasa, prof. SGGW; 2. dr hab. Mirosław Wasilewski, prof. SGGW; 3. dr hab. Sylwester Kozak, prof. SGGW
Kierunek Logistyka
- dr hab. Ludwik Wicki, prof. SGGW; 2. dr hab. Joanna Domagała, prof. SGGW; 3. dr hab. Marcin Wysokiński, prof. SGGW
Kierunek Zarządzanie
- dr hab. Andrzej Parzonko, prof. SGGW
Prowadzący seminaria licencjackie w roku akademickim 2023/2024
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
- dr Elżbieta Kacperska, dr Tomasz Klusek, 2. prof. Henryk Runowski, 3. prof. Adam Wąs, 4. prof. Joanna Landmesser-Rusek, 5. dr Agnieszka Biernat-Jarka, 6. dr Joanna Wrzesińska-Kowal, dr Małgorzata Raczkowska, 7. dr Anna Kłoczko-Gajewska, dr Michał Wielechowski
Kierunek Finanse i rachunkowość:
- prof. Marian Podstawka, 2. prof. Mirosław Wasilewski, 3. prof. Iwona Kowalska, 4. dr Anna Milewska, 5. dr Joanna Bereżnicka, 6. dr Marcin Idzik, dr Janusz Majewski, 7. dr Dorota Żebrowska-Suchodolska, 8. dr Kinga Gruziel, dr Arkadiusz Weremczuk
Kierunek Logistyka:
- dr Agnieszka Maciąg, 2. dr Monika Roman, 3. dr Magdalena Wiluk, 4. dr Anna Rytko, 5. prof. Henryk Runowski, 6. prof. Tomasz Rokicki
Kierunek Turystyka i rekreacja:
- prof. Krystyna Krzyżanowska, 2. prof. Michał Roman, 3. dr Piotr Gabryjończyk, dr Jan Zawadka, 4. Katarzyna Gralak
Kierunek Zarządzanie:
- dr Sławomir Jarka, 2. dr Agnieszka Werenowska, dr Ewa Stawicka, 3. dr Katarzyna Łukasiewicz, 4. prof. Wojciech Pizło, 5. dr Anna Grontkowska, 6. dr Ewa Jaska, dr Anna Parzonko, 7. dr Mariusz Grębowiec, 8. dr Marzena Kacprzak
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
- dr Aneta Mikuła, dr Dorota Kmieć, 2. dr Elwira Laskowska, 3. dr Aleksandra Chlebicka, 4. dr Michał Borowy, dr Tadeusz Filipiak
Kierunek Finanse i rachunkowość:
- dr Maksymilian Bąk, 2. dr Ireneusz Rosiek, 3. dr Marzena Ganc, 4. dr Mariusz Chądrzyński
Kierunek Logistyka:
- dr Agnieszka Maciąg, 2. dr Teresa Gądek – Hawlena, 3. dr Alicja Stolarska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
- dr Anna Sieczko, dr Agnieszka Bobola
Kierunek Zarządzanie:
- dr Barbara Wyrzykowska, dr Agnieszka Tul-Krzyszczuk, 2. dr Olena Kulykovets, 3. dr Joanna Michalik, dr Maciej Stawicki
Prowadzący seminaria magisterskie w roku akademickim 2022/2023 oraz 2023/2024
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr hab. Alina Daniłowska, prof. SGGW / dr hab. Andrzej Jędruchniewicz, prof. SGGW; 2. dr hab. Joanna Rakowska
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Jakub Kraciuk, prof. SGGW; 2. dr hab. Aldona Zawojska, prof. SGGW; 3. dr hab. Justyna Franc-Dąbrowska, prof. SGGW; 4. prof. dr hab. Sławomir Juszczyk (F&A)
Kierunek Logistyka:
1. prof. dr hab. Michał Pietrzak; 2. dr hab. Wojciech Pizło, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska
Kierunek Zarządzanie:
1. dr hab. Marcin Ratajczak; 2. prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr hab. Agata Malak-Rawlikowska, prof. SGGW
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Sylwester Kozak, prof. SGGW; 2. prof. dr hab. Marian Podstawka; 3. dr hab. Tomasz Siudek, prof. SGGW
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Ludwik Wicki, prof. SGGW; 2. prof. dr hab. Bogdan Klepacki; 3. dr hab. Elżbieta Szymańska, prof. SGGW / prof dr hab. Bogdan Klepacki
Kierunek Zarządzanie:
1. dr hab. Piotr Sulewski, prof. SGGW
Prowadzący seminaria licencjackie w roku akademickim 2022/2023
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
- dr Jacek Maśniak, dr Dorota Kmieć, 2. dr Aneta Mikuła, 3. prof. dr hab. Henryk Runowski, 4. dr hab. Adam Wąs, prof. SGGW, 5. dr hab. Joanna Landmesser-Rusek, prof. SGGW, 6. dr Agnieszka Biernat-Jarka, dr Paulina Trębska, 7. dr Elżbieta Kacperska, dr Tomasz Klusek
Kierunek Finanse i rachunkowość:
- prof. dr hab. Sławomir Juszczyk, 2. dr hab. Katarzyna Boratyńska, 3. dr Magdalena Mądra-Sawicka, 4. dr Anna Milewska, 5. dr Mariusz Chądrzyński, dr Michał Wielechowski, 6. dr Marcin Idzik, dr Janusz Majewski, 7. dr hab. Robert Pietrzykowski, 8. dr Dorota Żebrowska-Suchodolska
Kierunek Logistyka:
- dr Agnieszka Maciąg, 2. dr Magdalena Golonko, 3. prof. dr hab. Henryk Runowski, 4. dr Anna Rytko, 5. dr hab. Wojciech Pizło, prof. SGGW, 6. dr Monika Gębska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
- dr hab. Agata Balińska, prof. SGGW , dr Jan Zawadka, 2. prof. dr hab. Irena Ozimek, 3. dr Anna Parzonko, dr Anna Sieczko
Kierunek Zarządzanie:
- dr Agnieszka Werenowska, dr Ewa Stawicka, 2. dr Katarzyna Łukasiewicz, 3. dr Piotr Pietrzak, 4. dr Mariusz Grębowiec, 5. dr Marzena Kacprzak, 6. dr Anna Grontkowska
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
- dr Małgorzata Raczkowska, dr Joanna Wrzesińska-Kowal, 2. dr hab. Agnieszka Borowska, 3. dr Aleksandra Chlebicka
Kierunek Finanse i rachunkowość:
- dr hab. Iwona Kowalska, prof. SGGW, 2. dr Tomasz Pawlonka, 3. dr Kinga Gruziel, dr Arkadiusz Weremczuk, 4. dr Aleksandra Matuszewska-Janica, dr Tomasz Woźniakowski
Kierunek Logistyka:
- dr Agnieszka Maciąg, 2. dr Teresa Gądek – Hawlena, 3. dr hab. Tomasz Rokicki, 4. dr Elwira Laskowska, dr Alicja Stolarska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
- dr Piotr Gabryjończyk
Kierunek Zarządzanie:
- dr Barbara Wyrzykowska, dr Agnieszka Tul-Krzyszczuk, 2. dr Dariusz Strzębicki, 3. dr Ewa Jaska, dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa
Prowadzący seminaria magisterskie w roku akademickim 2021/2022 oraz 2022/2023
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. prof. dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka; 2. dr hab. Alina Daniłowska, prof. SGGW / dr hab. Andrzej Jędruchniewicz
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Iwona Kowalska, prof. SGGW; 2. dr hab. Mirosław Wasilewski, prof. SGGW; 3. dr hab. Jakub Kraciuk, prof. SGGW / dr hab. Dorota Komorowska
Kierunek Logistyka:
1. prof. dr hab. Bogdan Klepacki; 2. prof. dr hab. Michał Pietrzak; 3. dr hab. Wojciech Pizło, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. prof. dr hab. Irena Ozimek
Kierunek Zarządzanie:
1. dr hab. Marcin Ratajczak; 2. prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr hab. Barbara Gołębiewska, prof. SGGW
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Tomasz Siudek, prof. SGGW; 2. prof. dr hab. Marian Podstawka; 3. dr hab. Sylwester Kozak, prof. SGGW
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Elżbieta Szymańska, prof. SGGW; 2. dr hab. Joanna Domagała / dr hab. Marcin Wysokiński; 3. dr hab. Ludwik Wicki, prof. SGGW
Kierunek Zarządzanie:
1. dr hab. Andrzej Parzonko, prof. SGGW; 2. dr hab. Michał Roman
Prowadzący seminaria licencjackie w roku akademickim 2021/2022
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr Agnieszka Biernat-Jarka; 2. dr inż. Elżbieta Kacperska / dr inż. Tomasz Klusek; 3. dr hab. Joanna Landmesser, prof. SGGW; 4. dr hab. Robert Pietrzykowski; 5. dr Małgorzata Raczkowska / dr Dorota Kmieć; 6. prof. dr hab. Henryk Runowski; 7. dr Joanna Wrzesińska – Kowal
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Katarzyna Boratyńska; 2. dr Tomasz Felczak / dr Marzena Ganc; 3. dr Kinga Gruziel / dr Arkadiusz Weremczuk; 4. dr inż. Marcin Idzik / dr inż. Janusz Majewski; 5. prof. dr hab. Sławomir Juszczyk; 6. dr Tomasz Pawlonka; 7. dr Dorota Żebrowska-Suchodolska;
Kierunek Logistyka:
1. dr Tadeusz Filipiak / prof. dr hab. Henryk Runowski; 2. dr Monika Gębska; 3. dr Aleksandra Górecka; 4. dr Agnieszka Maciąg; 5. dr hab. Wojciech Pizło, prof. SGGW; 6. dr Anna Rytko; 7. dr inż. Agnieszka Sobolewska / dr inż. Alicja Stolarska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. dr Katarzyna Gralak; 2. dr hab. Michał Roman; 3. dr Jan Zawadka
Kierunek Zarządzanie:
1. dr Ewa Bąk-Filipek; 2. dr Mariusz Grębowiec; 3. dr Katarzyna Łukasiewicz; 4. dr Piotr Pietrzak; 5. dr Wioletta Sobczak; 6. dr Agnieszka Werenowska i Ewa Stawicka
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr Aneta Mikuła; 2. dr hab. Anna Klepacka
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr Rafał Balina; 2. dr Jacek Maśniak / dr Mariusz Chądrzyński; 3. dr Agnieszka Parlińska; 4. dr Monika Zielińska-Sitkiewicz
Kierunek Logistyka:
1. dr Michał Borowy; 2. dr Magdalena Golonko / prof. dr hab. Bogdan Klepacki; 3. dr Agnieszka Maciąg; 4. dr hab. Tomasz Rokicki, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska
Kierunek Zarządzanie:
1. dr Aleksandra Chlebicka / dr Anna Grontkowska; 2. dr Ewa Jaska / dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa; 3. dr Barbara Wyrzykowska i dr Agnieszka Tul Krzyszczuk
Prowadzący seminaria magisterskie w roku akademickim 2020/2021 oraz 2021/2022
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr hab. Joanna Rakowska/dr hab. Agnieszka Borowska; 2. Prof. dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Aldona Zawojska, prof. SGGW/dr hab. Andrzej Jędruchniewicz; 2. dr hab. Jakub Kraciuk, prof. SGGW/dr hab. Mariusz Hamulczuk; 3. dr hab. Justyna Franc-Dąbrowska, prof. SGGW; 4. dr hab. Mirosław Wasilewski, prof. SGGW
Kierunek Logistyka:
1. prof. dr hab. Michał Pietrzak; 2. prof. dr hab. Bogdan Klepacki; 3. dr hab. Marcin Wysokiński/dr hab. Joanna Domagała; 4. dr hab. Ludwik Wicki, prof. SGGW/dr hab. Andrzej Parzonko, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. prof dr hab. Irena Ozimek; 2. prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska
Kierunek Zarządzanie:
1. prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz; 2. dr hab. Marcin Ratajczak
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Sylwester Kozak, prof. SGGW; 2. prof. dr hab. Marian Podstawka; 3. prof. dr hab. Sławomir Juszczyk; 4. dr hab. Piotr Sulewski/dr hab. Adam Wąs, prof. SGGW
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Elżbieta Szymańska, prof. SGGW; 2. dr hab. Agata Balińska/dr hab. Michał Roman
Kierunek Zarządzanie:
1. dr hab. Barbara Gołębiewska, prof. SGGW/dr hab. Agata Malak-Rawlikowska
Prowadzący seminaria licencjackie w roku akademickim 2020/2021
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr hab. Halina Powęska/dr Paulina Stolarczyk; 2. dr Aneta Mikuła/dr Joanna Wrzesińsk-Kowal; 3. dr hab. Anna Klepacka; 4. dr inż. Elżbieta Kacperska/dr inż. Tomasz Klusek; 5. dr hab. Piotr Sulewski/dr Anna Grontkowska; 6. dr Agnieszka Biernat-Jarka/dr Paulina Trębska
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr Mariusz Chądrzyński/dr Jacek Maśniak; 2. dr Dorota Żebrowska-Suchodolska/dr Marek Kociński; 3. dr Anna Milewska/dr Agnieszka Parlińska; 4. dr hab. Katarzyna Boratyńska; 5. dr Magdalena Mądra-Sawicka; 6. dr Joanna Bereżnicka
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Joanna Domagała/dr Agnieszka Maciąg; 2. dr Aleksandra Górecka/dr Monika Roman; 3. dr Aleksandra Chlebicka/dr Tadeusz Filipiak; 4. dr Maciej Stawicki/dr Joanna Chudzian; 5. dr Anna Rytko/dr Paulina Trębska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. dr Agnieszka Bobola; 2. dr hab. Michał Roman/dr Jan Zawadka; 3. dr Anna Parzonko/dr Anna Sieczko
Kierunek Zarządzanie:
1. dr Barbara Wyrzykowska; 2. dr Agnieszka Werenowska/dr Ewa Stawicka; 3. dr Katarzyna Łukasiewicz; 4. dr Sławomir Jarka; 5. dr Piotr Pietrzak
—————————————————————————————————————–
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr Małgorzata Raczkowska/dr Anna Kłoczko-Gajewska; 2. dr Dorota Kmieć/dr Kinga Gruziel
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr Monika Zielińska-Sitkiewicz/dr Tomasz Woźniakowski; 2. dr inż. Marcin Idzik; 3. dr hab. Piotr Gołasa
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Tomasz Rokicki/dr Monika Roman; 2. dr Agnieszka Maciąg; 3. dr Michał Borowy/dr Tomasz Pajewski; 4. dr inż. Agnieszka Sobolewska/dr inż. Alicja Stolarska
Kierunek Zarządzanie:
1. dr Monika Gębska; 2. dr Barbara Wyrzykowska
Praktyki
Opiekunowie praktyk na Wydziale Ekonomicznym:
dr inż. Agnieszka Werenowska (Ekonomia, Finanse i rachunkowość) – e-mail: agnieszka_werenowska@sggw.edu.pl
dr Katarzyna Łukasiewicz (Logistyka, Turystyka i rekreacja, Zarządzanie) – e-mail: katarzyna_lukasiewicz@sggw.edu.pl
Praktyki stanowią integralną część programu studiów na Wydziale Ekonomicznym SGGW
Cele podstawowe praktyk sprowadzają się do:
– umożliwienia studentowi weryfikowania wiedzy, którą zdobył na zajęciach dydaktycznych (wykorzystania praktycznego);
– pozyskania informacji ekonomiczno-produkcyjnych z instytucji lub jednostki gospodarczej w celu ich analizy na zajęciach dydaktycznych (po praktyce);
– nabycia niezbędnego (na rynku pracy) doświadczenia praktycznego.
- Praktyki mogą być realizowane w kraju i zagranicą. Praktyki krajowe (w zależności od kierunku studiów) mogą być realizowane w: bankach i instytucjach parabankowych, firmach produkcyjnych i handlowych prowadzących pełną księgowość, urzędach skarbowych, firmach ubezpieczeniowych, urzędach centralnych i lokalnych, biurach maklerskich, przedsiębiorstwach logistycznych, towarowych gospodarstwach rolniczych.
- Praktyki zagraniczne realizowane mogą być w pozostałych krajach UE, Norwegii, Szwajcarii, USA. Odbywać się mogą we wszystkich wskazywanych powyżej jednostkach.
- Instytucje (przedsiębiorstwa), w których STUDENCI chcą odbywać praktyki, wskazują sami. Termin składania informacji o miejscu odbywania praktyk ustalają ich Opiekunowie.
- Na Wydziale Ekonomicznym obowiązuje praktyka zawodowa realizowana w czasie drugiego roku studiów (w dni wolne od zajęć dydaktycznych) lub w okresie wakacyjnym (po 4 semestrze studiów). Wyjątkowo, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Opiekuna praktyk, może być realizowana w innym terminie.
WYMAGANA DOKUMENTACJA DOTYCZĄCA PRAKTYK ZAWODOWYCH OBOWIĄZUJĄCA OD ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022:
CELE, PROGRAM I REGULAMIN PRAKTYK:
Dokumenty dotyczące zaliczenia praktyk:
2. Skierowanie na praktykę 2021
4a. Dziennik praktyk strona1 2021
4b. dziennik praktyk strona2 2021
5. Raport z praktyk _ ekonomia 2021
5. Raport z praktyk _ FiR 2021
5. Raport z praktyk _ logistyka 2021
5. Raport z praktyk _ Zarządzanie 2021
5a. Prezentacja o instytucji lub jednostce gospodarczej (w wersji elektronicznej).
Praca i egzamin dyplomowy
Wytyczne dotyczące prac dyplomowych od 1 stycznia 2022 r.
Zarządzenie nr 100 Rektora SGGW z dnia 22 września 2021 roku
1. Wytyczne prac dyplomowych WE 2021
Zasady stosowania stylu bibliograficznego proponowanego przez American Psychological Association w najnowszej – 7. edycji – są przedstawione na stronie stowarzyszenia:
Przykłady cytowania źródeł w tekście oraz opisy źródeł w bibliografii podane są dla prac drukowanych, on-line, baz danych, źródeł audiowizualnych na stronie:
https://apastyle.apa.org/style-grammar-guidelines/references/examples
Należy pamiętać o tym, że są niewielkie różnice w opisie pozycji źródłowych w różnych instrukcjach cytowania oraz w programach wspierających (np. MS Word, Mendeley).
Główne zasady przedstawiono w załączniku 1 (poniżej):
2. Załącznik 1 – Styl APA 2022
3a. Okładka SGGW – praca_dyplomowa_LICENCJACKA WE
3b. Okładka SGGW – praca_dyplomowa_MAGISTERSKA WE
3c. Rodzaj okładki – Zarządzenie Nr 133 Rektora SGGW z dnia 15.12.2021 r.
4a. Strona – tytułowa_praca_dyplomowa_LICENCJACKA WE
4b. Strona – tytułowa_praca_dyplomowa_MAGISTERSKA WE
5. Strony 2-5; strona przedostatnia WE
6. Regulamin antyplagiatowy od 2022 roku
Prośba o udostępnienie pracy z BG
Zagadnienia na egzamin dyplomowy obowiązujące od cyklu kształcenia 2021/2022 (licencjat, I stopień - 80 zagadnień oraz mgr, II stopień - 60 zagadnień)
Ekonomia
Finanse i Rachunkowość
Finance and Accounting
Logistyka
Zarządzanie
Turystyka i Rekreacja
Odbiór dyplomu ukończenia studiów
Szczegóły dostępne są na stronie:
https://www.sggw.edu.pl/strona-glowna/studia/informacje-praktyczne-dla-studentow/odbior-dyplomu-ukonczenia-studiow/
Informacja dotyczy absolwentów studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich
Dla absolwentów, którzy ukończyli studia (złożyli egzamin dyplomowy) dnia 1 lipca 2021 roku lub w terminie późniejszym:
Dyplomy ukończenia studiów przygotowywane są do odbioru w terminie 30 dni od dnia ukończenia studiów (dnia złożenia egzaminu dyplomowego).
Informacja o możliwości odbioru dyplomu i suplementu do dyplomu wraz z odpisami jest zamieszczana na koncie studenta w Wirtualnym dziekanacie (eHMS), w sekcji Moje Dane -> Informacje o toku studiów. Na końcu podanych tam informacji, w wierszu „Dokumenty dyplomowe” – adnotacja: „Dyplom – do odbioru” informuje, że dokumenty czekają już na absolwenta.
Odbiór dyplomu odbywa się w Zespole Dokumentacji Studiów Biura Spraw Studenckich:
Kampus SGGW, budynek nr 8, I piętro, pokój nr 101
przy ul. Nowoursynowskiej 166- Do odbioru dyplomu konieczne jest okazanie ważnego dowodu osobistego bądź paszportu.
- Dyplom odbierany jest osobiście albo przez osobę notarialnie upoważnioną przez absolwenta do odbioru dyplomu ukończenia studiów.
Dla absolwentów, którzy ukończyli studia (złożyli egzamin dyplomowy) przed dniem 1 lipca 2021 roku:
Dyplomy, suplementy do dyplomów wraz z ich odpisami przygotowuje i wydaje właściwy dziekanat.
Kontakt
tel: (22) 593 3693
tel: (22) 593 3692
tel: (22) 593 3691
tel: (22) 593 3690e-mail: dyplomy-bss@sggw.edu.pl
Koła naukowe
Obecnie na Wydziale Ekonomicznym prowadzi działalność dziewięć kół naukowych:
- Koło Naukowe Ekonomistów, powstało w 1961 r.
- Międzywydziałowe Koło Naukowe Turystyki, powstało w 2004 r.
- Koło Naukowe Inwestycji „Blue Chip, powstało w 2006 r.
- Koło Naukowe Finansistów i Bankowców, powstało w 2006 r.
- Koło Naukowe Logistyki, powstało w 2009 r.
- Koło Naukowe Marketerów “INSIGHT”, powstało w 2011 r.
- Enactus, powstało w 2011 r.
- Studenckie Koło Naukowe Public Relations, powstało w 2013 r.
- Koło Naukowe „Finanse i Gospodarka”, powstało w 2015 r.
- Koło Naukowe Ekonomii Międzynarodowej, powstało w 2016r.
Działalność kół obejmuje różne formy aktywności, w tym m.in.:
- wykłady i szkolenia,
- udział w specjalistycznych konferencjach,
- organizację seminariów i obozów naukowych,
- organizację spotkań z przedstawicielami instytucji administracji publicznej oraz sektora prywatnego.
Studenci z niepełnosprawnościami
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie udziela wsparcia studentom z niepełnosprawnościami w sferze materialnej i dydaktycznej.
Budynki Uczelni to obiekty przyjazne studentom niepełnosprawnym, wyposażone są w podjazdy, windy, sanitariaty dostępne dla niepełnosprawnych studentów mających problemy z poruszaniem się.
Więcej informacji znajdziesz na stronie:
Studenci z niepełnosprawnościami
Na Wydziale Ekonomicznym SGGW w Warszawie dla potrzeb wsparcia studentów z niepełnosprawnościami zostały zakupione sprzęty i wyposażenie ułatwiające studiowanie.
Wsparcie dla studentów z niesprawnością narządu słuchu:
- Pętle indukcyjne do użytku indywidualnego.
Chcąc skorzystać z pętli indukcyjnych proszę zgłosić się do kierownika dziekanatu Wydziału Ekonomicznego mgr Małgorzaty Rowickiej:
tel. 22 59 34 010,
mail: renata_panasewicz@sggw.edu.pl
Wsparcie dla studentów z niesprawnością narządu wzroku:
- OmniReader – urządzenie lektorskie z funkcją powiększalnika.
- Magic – program powiększający; ZoomText Magnifier and Reader – program powiększający i czytający ekran.
Chcąc skorzystać z wyżej wymienionych sprzętów proszę zgłosić się do kierownika dziekanatu Wydziału Ekonomicznego mgr Małgorzaty Rowickiej:
tel. 22 59 34 010,
mail: renata_panasewicz@sggw.edu.pl
Wsparcie dla studentów z niesprawnością narządu ruchu:
Stoliki dla studentów niepełnosprawnych znajdują się w aulach dydaktycznych Wydziału Ekonomicznego.
Koordynator ds. osób z niepełnosprawnościami
dr inż. Kinga Gruziel
Chcesz skontaktować się z koordynatorem to możesz:
- zadzwonić: (22) 5934032 w czwartki, godziny 16-17
- napisać maila: kinga_gruziel@sggw.edu.pl