Dla studentów
- Samorząd studentów WE / Opiekunowie roczników studiów
- Podania
- Wybory przedmiotów
- Wybory seminariów dyplomowych
- Praktyki
- Praca i Egzamin dyplomowy
- Koła naukowe
- Studenci z niepełnosprawnościami
- Pomoc psychologiczna
- Dyżury nauczycieli akademickich
- Moodle WE
- Biblioteka Główna SGGW
- Erasmus+ oraz współpraca międzynarodowa
- Akademiki
- Pomoc materialna - stypendia
- Opłaty za studia
Plany zajęć - aktualizacja w dniu 15.12.2022r.
Studia stacjonarne – licencjackie, semestr zimowy 2022/2023
Studia niestacjonarne – licencjackie, semestr zimowy 2022/2023
Studia stacjonarne – magisterskie, semestr zimowy 2022/2023
Studia niestacjonarne – magisterskie, semestr zimowy 2022/2023
Samorząd studentów WE / Opiekunowie roczników studiów
Samorząd studentów WE
Samorząd studentów WE (od lewej):
Emil Orłowski (Koordynator ds. dydaktyki)
Justyna Gardocka (Wiceprzewodnicząca)
Matylda Wilczyńska (Przewodnicząca)
Ola Łuba (Sekretarz)
Mateusz Kaczyński (Komisarz wyborczy)
Zapraszamy do kontaktu na MS Teams wszystkie studentki oraz studentów i zachęcamy do współpracy z Samorządem oraz Władzami Wydziału Ekonomicznego!
Opiekunowie - Studia stacjonarne I stopnia
Studia rozpoczynające się od 2022 r.
- Ekonomia, I stopień – dr hab. Joanna Rakowska
- Zarządzanie, I stopień – dr Agnieszka Tul-Krzyszczuk
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Małgorzata Raczkowska
- Logistyka, I stopień – dr Luiza Ochnio
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa
Studia rozpoczynające się od 2021 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Michał Wielechowski
- Zarządzanie, I stopień – dr Sławomir Jarka
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Rafał Balina
- Logistyka, I stopień – dr Agnieszka Maciąg
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Jan Zawadka
Studia rozpoczynające się od 2020 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Paulina Stolarczyk
- Zarządzanie, I stopień – dr inż. Ewa Stawicka
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr inż. Anna Milewska
- Logistyka, I stopień – dr Aleksandra Górecka
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr inż. Anna Parzonko
Studia rozpoczynające się od 2019 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Michał Borowy
- Zarządzanie, I stopień – dr Mariusz Grębowiec
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Magdalena Mądra-Sawicka
- Logistyka, I stopień – dr hab. Piotr Gołasa
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Piotr Gabryjończyk
Studia rozpoczynające się od 2018 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Katarzyna Boratyńska
- Zarządzanie, I stopień – dr Katarzyna Łukasiewicz
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Tomasz Pawlonka
- Logistyka, I stopień – dr Łukasz Pietrych
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Marzena Lemanowicz
Studia rozpoczynające się od 2017 r.
- Ekonomia, I stopień – dr Monika Utzig
- Zarządzanie, I stopień – dr Piotr Pietrzak
- Finanse i Rachunkowość, I stopień – dr Marzena Ganc
- Logistyka, I stopień – dr Monika Roman
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska
Studia rozpoczynające się od 2016 r.
- Ekonomia – dr Iwona Pomianek
- Zarządzanie – dr Katarzyna Czech
- Finanse i Rachunkowość – dr Emilia Stola
- Logistyka – dr Mariusz Chądrzyński
- Turystyka i Rekreacja – dr Anna Sieczko
Studia rozpoczynające się od 2015 r.
- Ekonomia – dr Agnieszka Werenowska
- Zarządzanie – dr Anna Grontkowska
- Finanse i Rachunkowość – dr hab. Andrzej Jędruchniewicz
- Logistyka, I stopień – dr Marcin Idzik
- Turystyka i Rekreacja – dr inż. Marzena Kacprzak
- Ekonomia, I stopień – dr hab. Joanna Rakowska
Opiekunowie - Studia niestacjonarne I stopnia
Studia w latach 2022-2025
- Ekonomia, I stopień – dr Kinga Gruziel
- Zarządzanie, I stopień – dr Monika Gębska
- Finanse i Rachunkowość – dr Anna Wasilewska
- Logistyka, I stopień – dr Agnieszka Sobolewska
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Agnieszka Bobola
Studia w latach 2021-2024
- Ekonomia, I stopień – dr Dorota Kmieć
- Zarządzanie, I stopień – dr inż. Katarzyna Łukasiewicz
- Finanse i Rachunkowość – dr Magdalena Mądra-Sawicka
- Logistyka, I stopień – dr Magdalena Golonko
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr inż. Anna Sieczko
Studia w latach 2020-2023
- Ekonomia, I stopień – dr Paulina Trębska
- Zarządzanie, I stopień – dr inż. Barbara Wyrzykowska
- Finanse i Rachunkowość – dr inż. Agnieszka Parlińska
- Logistyka, I stopień – dr inż. Jacek Maśniak
- Turystka i Rekreacja, I stopień – dr inż. Katarzyna Gralak
Studia w latach 2019-2022
- Ekonomia, I stopień – dr Tomasz Pajewski
- Zarządzanie, I stopień – dr Wioleta Sobczak
- Finanse i Rachunkowość – dr Serhij Zabolotnyy
- Logistyka, I stopień – dr hab. Marcin Wysokiński
- Turystka i Rekreacja, I stopień – dr Jan Zawadka
Studia w latach 2018-2021
- Ekonomia, I stopień – dr Tomasz Klusek
- Zarządzanie, I stopień – dr Maciej Stawicki
- Finanse i Rachunkowość – dr Elżbieta Kacperska
- Logistyka, I stopień – dr hab. Joanna Baran
Studia w latach 2017-2020
- Ekonomia, I stopień – dr Michał Wielechowski
- Zarządzanie, I stopień – dr Dorota Kmieć
- Finanse i Rachunkowość – dr Tomasz Felczak
- Logistyka, I stopień – dr Konrad Michalski
Studia w latach 2016-2019
- Ekonomia, I stopień – dr , w roku 2018/2019 dr Anna Górska
- Zarządzanie, I stopień – dr Piotr Gołasa
- Finanse i Rachunkowość – dr Rafał Balina
- Logistyka, I stopień – dr Ewa Bąk-Filipek
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Katarzyna Gralak
Studia w latach 2015-2018
- Ekonomia, I stopień – dr Aneta Mikuła
- Zarządzanie, I stopień – dr Robert Pietrzykowski
- Finanse i Rachunkowość – dr Aleksandra Wicka
- Logistyka, I stopień – dr Andrzej Wojciechowski
- Turystyka i Rekreacja, I stopień – dr Agata Balińska
- Ekonomia, I stopień – dr Kinga Gruziel
Podania obowiązujące od roku akademickiego 2022/2023
Poniżej zamieszczono przebieg postępowania w przypadku uznawania punktów ECTS na Wydziale Ekonomicznym SGGW w Warszawie:
Przebieg postępowania w przypadku uznawania punktów ECTS na WE SGGW
Studenci z kierunków Ekonomia oraz Finanse i rachunkowość proszeni są o adresowanie podań do Prodziekan dr Iwony Pomianek.
Studenci z kierunków Zarządzanie, Logistyka oraz Turystyka i Rekreacja proszeni są o adresowanie podań do Prodziekan dr Moniki Utzig.
Wykaz podań do pobrania w formacie pdf
- Podanie o wpis warunkowy
- Podanie o powtarzanie semestru
- Podanie o przedłużenie sesji
- Podanie o zaliczenie komisyjne
- Podanie o zmianę przedmiotu do wyboru
- Podanie o rozłożenie czesnego na raty
- Podanie o duplikat legitymacji
- Podanie o przeniesienie na WE
- Podanie o przeniesienie w ramach SGGW
- Podanie o przeniesienie z WE
- Podanie o zmianę formy studiów
- Podanie rezygnacja ze studiów
- Podanie o urlop dziekański
- Podanie o urlop okolicznościowy
- Podanie o wznowienie studiów
- Podanie zgłoszenie do grupy po urlopie
- Podanie o zatwierdzenie tematu pracy dyplomowej
- Podanie o modyfikację tematu pracy dyplomowej
- Podanie o zmianę promotora
- Podanie o udostępnienie danych do pracy dyplomowej
- Podanie o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej
- Podanie o dopuszczenie do egzaminu dyplomowego
- Podanie o wydanie dyplomu w j. obcym
- Karta egzaminacyjna z wyjazdu Erasmus
- Podanie ogólne
- Wniosek o urlop zdrowotny
Wybory przedmiotów
Semestr letni 2022/2023
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2022/2023:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 4 i 6): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 4): JEDEN przedmiot z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 3 punkty ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 4 lub 6) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr letni 2022/2023.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
I TURA Przedmioty do wyboru – oferta lato 2022_2023
II TURA Przedmioty do wyboru – oferta lato 2022_2023
Semestr zimowy 2022/2023
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/2023:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 3 i 5): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 3): CZTERY przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 12 punktów ECTS) i DWA z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr zimowy 2022/2023.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
Semestr letni 2021/2022
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 4 i 6): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 4): JEDEN przedmiot z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 3 punkty ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 3 punkty ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 4 lub 6) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr letni 2021/2022.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
I-TURA-Przedmioty-do-wyboru-2021-2022-letni sem
II-TURA-Przedmioty do wyboru 2021-2022-letni sem
WAŻNE!
Przedmiot Edukacja konsumencka (dowolny, 1 stopień, stacjonarne) został wycofany z oferty.Przedmiot Promocja w turystyce (kierunkowy TiR, 1 stopień, stacjonarne) został wycofany z oferty.Przedmiot Promocja w turystyce (kierunkowy TiR, 1 stopień, niestacjonarne) został wycofany z oferty.
Semestr zimowy 2021/2022
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 3 i 5): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 3): CZTERY przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 12 punktów ECTS) i DWA z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr zimowy 2021/2022.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
I-TURA-Przedmioty-do-wyboru-2021-2022-zima_v
Semestr letni 2020/2021
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć od semestru letniego 2020/2021 uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 4 i 6): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 4): JEDEN przedmiot z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 3 punkty ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 3 punkty ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 4 lub 6) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr letni 2020/2021.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
I TURA – Przedmioty do wyboru od 2020-2021 sem. letni
II TURA – Przedmioty do wyboru od 2020-2021 sem. letni
Przedmiot „Doradztwo finansowe w logistyce (gr 2)” został przeniesiony z (czw 8-10) na (czw 12-14).
Semestr zimowy 2020/2021
Zasady wyboru przedmiotów realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021:
BARDZO PROSZĘ, ŻEBY KAŻDY STUDENT NAJPIERW DOKŁADNIE PRZECZYTAŁ INFORMACJE ZAMIESZCZONE W PONIŻSZYCH PLIKACH:
Zasady wyboru od roku akademickiego 2020-21
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
1. W udostępnionym pliku jest łącznie pięć zakładek: Stacjonarne I stopień, Niestacjonarne I stopień, Stacjonarne II stopień, Niestacjonarne II stopień – znajdują się tu wykazy przedmiotów KIERUNKOWYCH z podziałem na poszczególne semestry oraz kierunki (Ekonomia, FiR, Logistyka, TiR i Zarządzanie), a także wykaz przedmiotów DOWOLNYCH (swobodnych). W ostatniej zakładce przedstawione są pasma zajęć, w których przedmioty będą realizowane oraz wyjaśnienie oznaczeń znajdujących się przy niektórych przedmiotach dowolnych – proszę najpierw zapoznać się z tymi informacjami, ponieważ niektóre pasma zajęć od semestru zimowego 2020/2021 uległy zmianie.
2. Każdy student wybiera:
2.1. Na studiach licencjackich (I stopnia, semestr 3 i 5): DWA przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 6 punktów ECTS) i JEDEN z grupy DOWOLNYCH (za 3 punkty ECTS).
2.2. Na studiach magisterskich (II stopnia, semestr 3): CZTERY przedmioty z grupy KIERUNKOWYCH (łącznie za 12 punktów ECTS) i DWA z grupy DOWOLNYCH (łącznie za 6 punktów ECTS).
2.3. Proszę pamiętać, że wszystkie wybrane przedmioty MUSZĄ być realizowane w różnych pasmach godzinowych.
3. Następnie proszę o otwarcie właściwej zakładki z ofertą przedmiotów (I lub II stopień, stacjonarne lub niestacjonarne, semestr 3 lub 5) oraz dokładne zapoznanie się z ofertą przedmiotów na semestr zimowy 2020/2021.
3.1. Można pobrać na komputer zamieszczony plik Excel oraz ustawić odpowiednie filtry dotyczące swoich studiów, żeby ułatwić sobie wybór.
4. Należy dokonać zapisu na przedmioty poprzez system HMS w terminach wskazanych na stronie głównej Wydziału.
PLIK EXCEL Z OFERTĄ PRZEDMIOTÓW:
Wybory seminariów dyplomowych
Obszary tematyczne prac dyplomowych:
Instytut Ekonomii i Finansów – tematyka-2022_2023
Instytut Zarządzania -tematyka-2022_2023
Profile pracowników: https://bw.sggw.edu.pl/index.seam
Prowadzący seminaria licencjackie w roku akademickim 2022/2023
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
- dr Jacek Maśniak, dr Dorota Kmieć, 2. dr Aneta Mikuła, 3. prof. dr hab. Henryk Runowski, 4. dr hab. Adam Wąs, prof. SGGW, 5. dr hab. Joanna Landmesser-Rusek, prof. SGGW, 6. dr Agnieszka Biernat-Jarka, dr Paulina Trębska, 7. dr Elżbieta Kacperska, dr Tomasz Klusek
Kierunek Finanse i rachunkowość:
- prof. dr hab. Sławomir Juszczyk, 2. dr hab. Katarzyna Boratyńska, 3. dr Magdalena Mądra-Sawicka, 4. dr Anna Milewska, 5. dr Mariusz Chądrzyński, dr Michał Wielechowski, 6. dr Marcin Idzik, dr Janusz Majewski, 7. dr hab. Robert Pietrzykowski, 8. dr Dorota Żebrowska-Suchodolska
Kierunek Logistyka:
- dr Agnieszka Maciąg, 2. dr Magdalena Golonko, 3. prof. dr hab. Henryk Runowski, 4. dr Anna Rytko, 5. dr hab. Wojciech Pizło, prof. SGGW, 6. dr Monika Gębska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
- dr hab. Agata Balińska, prof. SGGW , dr Jan Zawadka, 2. prof. dr hab. Irena Ozimek, 3. dr Anna Parzonko, dr Anna Sieczko
Kierunek Zarządzanie:
- dr Agnieszka Werenowska, dr Ewa Stawicka, 2. dr Katarzyna Łukasiewicz, 3. dr Piotr Pietrzak, 4. dr Mariusz Grębowiec, 5. dr Marzena Kacprzak, 6. dr Anna Grontkowska
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
- dr Małgorzata Raczkowska, dr Joanna Wrzesińska-Kowal, 2. dr hab. Agnieszka Borowska, 3. dr Aleksandra Chlebicka
Kierunek Finanse i rachunkowość:
- dr hab. Iwona Kowalska, prof. SGGW, 2. dr Tomasz Pawlonka, 3. dr Kinga Gruziel, dr Arkadiusz Weremczuk, 4. dr Aleksandra Matuszewska-Janica, dr Tomasz Woźniakowski
Kierunek Logistyka:
- dr Agnieszka Maciąg, 2. dr Teresa Gądek – Hawlena, 3. dr hab. Tomasz Rokicki, 4. dr Elwira Laskowska, dr Alicja Stolarska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
- dr Piotr Gabryjończyk
Kierunek Zarządzanie:
- dr Barbara Wyrzykowska, dr Agnieszka Tul-Krzyszczuk, 2. dr Dariusz Strzębicki, 3. dr Ewa Jaska, dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa
Prowadzący seminaria magisterskie w roku akademickim 2021/2022 oraz 2022/2023
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. prof. dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka; 2. dr hab. Alina Daniłowska, prof. SGGW / dr hab. Andrzej Jędruchniewicz
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Iwona Kowalska, prof. SGGW; 2. dr hab. Mirosław Wasilewski, prof. SGGW; 3. dr hab. Jakub Kraciuk, prof. SGGW / dr hab. Dorota Komorowska
Kierunek Logistyka:
1. prof. dr hab. Bogdan Klepacki; 2. prof. dr hab. Michał Pietrzak; 3. dr hab. Wojciech Pizło, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. prof. dr hab. Irena Ozimek
Kierunek Zarządzanie:
1. dr hab. Marcin Ratajczak; 2. prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr hab. Barbara Gołębiewska, prof. SGGW
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Tomasz Siudek, prof. SGGW; 2. prof. dr hab. Marian Podstawka; 3. dr hab. Sylwester Kozak, prof. SGGW
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Elżbieta Szymańska, prof. SGGW; 2. dr hab. Joanna Domagała / dr hab. Marcin Wysokiński; 3. dr hab. Ludwik Wicki, prof. SGGW
Kierunek Zarządzanie:
1. dr hab. Andrzej Parzonko, prof. SGGW; 2. dr hab. Michał Roman
Prowadzący seminaria licencjackie w roku akademickim 2021/2022
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr Agnieszka Biernat-Jarka; 2. dr inż. Elżbieta Kacperska / dr inż. Tomasz Klusek; 3. dr hab. Joanna Landmesser, prof. SGGW; 4. dr hab. Robert Pietrzykowski; 5. dr Małgorzata Raczkowska / dr Dorota Kmieć; 6. prof. dr hab. Henryk Runowski; 7. dr Joanna Wrzesińska – Kowal
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Katarzyna Boratyńska; 2. dr Tomasz Felczak / dr Marzena Ganc; 3. dr Kinga Gruziel / dr Arkadiusz Weremczuk; 4. dr inż. Marcin Idzik / dr inż. Janusz Majewski; 5. prof. dr hab. Sławomir Juszczyk; 6. dr Tomasz Pawlonka; 7. dr Dorota Żebrowska-Suchodolska;
Kierunek Logistyka:
1. dr Tadeusz Filipiak / prof. dr hab. Henryk Runowski; 2. dr Monika Gębska; 3. dr Aleksandra Górecka; 4. dr Agnieszka Maciąg; 5. dr hab. Wojciech Pizło, prof. SGGW; 6. dr Anna Rytko; 7. dr inż. Agnieszka Sobolewska / dr inż. Alicja Stolarska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. dr Katarzyna Gralak; 2. dr hab. Michał Roman; 3. dr Jan Zawadka
Kierunek Zarządzanie:
1. dr Ewa Bąk-Filipek; 2. dr Mariusz Grębowiec; 3. dr Katarzyna Łukasiewicz; 4. dr Piotr Pietrzak; 5. dr Wioletta Sobczak; 6. dr Agnieszka Werenowska i Ewa Stawicka
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr Aneta Mikuła; 2. dr hab. Anna Klepacka
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr Rafał Balina; 2. dr Jacek Maśniak / dr Mariusz Chądrzyński; 3. dr Agnieszka Parlińska; 4. dr Monika Zielińska-Sitkiewicz
Kierunek Logistyka:
1. dr Michał Borowy; 2. dr Magdalena Golonko / prof. dr hab. Bogdan Klepacki; 3. dr Agnieszka Maciąg; 4. dr hab. Tomasz Rokicki, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska
Kierunek Zarządzanie:
1. dr Aleksandra Chlebicka / dr Anna Grontkowska; 2. dr Ewa Jaska / dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa; 3. dr Barbara Wyrzykowska i dr Agnieszka Tul Krzyszczuk
Prowadzący seminaria magisterskie w roku akademickim 2020/2021 oraz 2021/2022
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr hab. Joanna Rakowska/dr hab. Agnieszka Borowska; 2. Prof. dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Aldona Zawojska, prof. SGGW/dr hab. Andrzej Jędruchniewicz; 2. dr hab. Jakub Kraciuk, prof. SGGW/dr hab. Mariusz Hamulczuk; 3. dr hab. Justyna Franc-Dąbrowska, prof. SGGW; 4. dr hab. Mirosław Wasilewski, prof. SGGW
Kierunek Logistyka:
1. prof. dr hab. Michał Pietrzak; 2. prof. dr hab. Bogdan Klepacki; 3. dr hab. Marcin Wysokiński/dr hab. Joanna Domagała; 4. dr hab. Ludwik Wicki, prof. SGGW/dr hab. Andrzej Parzonko, prof. SGGW
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. prof dr hab. Irena Ozimek; 2. prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska
Kierunek Zarządzanie:
1. prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz; 2. dr hab. Marcin Ratajczak
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr hab. Sylwester Kozak, prof. SGGW; 2. prof. dr hab. Marian Podstawka; 3. prof. dr hab. Sławomir Juszczyk; 4. dr hab. Piotr Sulewski/dr hab. Adam Wąs, prof. SGGW
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Elżbieta Szymańska, prof. SGGW; 2. dr hab. Agata Balińska/dr hab. Michał Roman
Kierunek Zarządzanie:
1. dr hab. Barbara Gołębiewska, prof. SGGW/dr hab. Agata Malak-Rawlikowska
Prowadzący seminaria licencjackie w roku akademickim 2020/2021
STUDIA STACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr hab. Halina Powęska/dr Paulina Stolarczyk; 2. dr Aneta Mikuła/dr Joanna Wrzesińsk-Kowal; 3. dr hab. Anna Klepacka; 4. dr inż. Elżbieta Kacperska/dr inż. Tomasz Klusek; 5. dr hab. Piotr Sulewski/dr Anna Grontkowska; 6. dr Agnieszka Biernat-Jarka/dr Paulina Trębska
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr Mariusz Chądrzyński/dr Jacek Maśniak; 2. dr Dorota Żebrowska-Suchodolska/dr Marek Kociński; 3. dr Anna Milewska/dr Agnieszka Parlińska; 4. dr hab. Katarzyna Boratyńska; 5. dr Magdalena Mądra-Sawicka; 6. dr Joanna Bereżnicka
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Joanna Domagała/dr Agnieszka Maciąg; 2. dr Aleksandra Górecka/dr Monika Roman; 3. dr Aleksandra Chlebicka/dr Tadeusz Filipiak; 4. dr Maciej Stawicki/dr Joanna Chudzian; 5. dr Anna Rytko/dr Paulina Trębska
Kierunek Turystyka i rekreacja:
1. dr Agnieszka Bobola; 2. dr hab. Michał Roman/dr Jan Zawadka; 3. dr Anna Parzonko/dr Anna Sieczko
Kierunek Zarządzanie:
1. dr Barbara Wyrzykowska; 2. dr Agnieszka Werenowska/dr Ewa Stawicka; 3. dr Katarzyna Łukasiewicz; 4. dr Sławomir Jarka; 5. dr Piotr Pietrzak
—————————————————————————————————————–
STUDIA NIESTACJONARNE
Kierunek Ekonomia:
1. dr Małgorzata Raczkowska/dr Anna Kłoczko-Gajewska; 2. dr Dorota Kmieć/dr Kinga Gruziel
Kierunek Finanse i rachunkowość:
1. dr Monika Zielińska-Sitkiewicz/dr Tomasz Woźniakowski; 2. dr inż. Marcin Idzik; 3. dr hab. Piotr Gołasa
Kierunek Logistyka:
1. dr hab. Tomasz Rokicki/dr Monika Roman; 2. dr Agnieszka Maciąg; 3. dr Michał Borowy/dr Tomasz Pajewski; 4. dr inż. Agnieszka Sobolewska/dr inż. Alicja Stolarska
Kierunek Zarządzanie:
1. dr Monika Gębska; 2. dr Barbara Wyrzykowska
Praktyki
Opiekunowie praktyk na Wydziale Ekonomicznym:
dr inż. Agnieszka Werenowska (Ekonomia, Finanse i rachunkowość) – e-mail: agnieszka_werenowska@sggw.edu.pl
dr Katarzyna Łukasiewicz (Logistyka, Turystyka i rekreacja, Zarządzanie) – e-mail: katarzyna_lukasiewicz@sggw.edu.pl
Praktyki stanowią integralną część programu studiów na Wydziale Ekonomicznym SGGW
Cele podstawowe praktyk sprowadzają się do:
– umożliwienia studentowi weryfikowania wiedzy, którą zdobył na zajęciach dydaktycznych (wykorzystania praktycznego);
– pozyskania informacji ekonomiczno-produkcyjnych z instytucji lub jednostki gospodarczej w celu ich analizy na zajęciach dydaktycznych (po praktyce);
– nabycia niezbędnego (na rynku pracy) doświadczenia praktycznego.
- Praktyki mogą być realizowane w kraju i zagranicą. Praktyki krajowe (w zależności od kierunku studiów) mogą być realizowane w: bankach i instytucjach parabankowych, firmach produkcyjnych i handlowych prowadzących pełną księgowość, urzędach skarbowych, firmach ubezpieczeniowych, urzędach centralnych i lokalnych, biurach maklerskich, przedsiębiorstwach logistycznych, towarowych gospodarstwach rolniczych.
- Praktyki zagraniczne realizowane mogą być w pozostałych krajach UE, Norwegii, Szwajcarii, USA. Odbywać się mogą we wszystkich wskazywanych powyżej jednostkach.
- Instytucje (przedsiębiorstwa), w których STUDENCI chcą odbywać praktyki, wskazują sami. Termin składania informacji o miejscu odbywania praktyk ustalają ich Opiekunowie.
- Na Wydziale Ekonomicznym obowiązuje praktyka zawodowa realizowana w czasie drugiego roku studiów (w dni wolne od zajęć dydaktycznych) lub w okresie wakacyjnym (po 4 semestrze studiów). Wyjątkowo, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Opiekuna praktyk, może być realizowana w innym terminie.
WYMAGANA DOKUMENTACJA DOTYCZĄCA PRAKTYK ZAWODOWYCH OBOWIĄZUJĄCA OD ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022:
CELE, PROGRAM I REGULAMIN PRAKTYK:
Dokumenty dotyczące zaliczenia praktyk:
2. Skierowanie na praktykę 2021
4a. Dziennik praktyk strona1 2021
4b. dziennik praktyk strona2 2021
5. Raport z praktyk _ ekonomia 2021
5. Raport z praktyk _ FiR 2021
5. Raport z praktyk _ logistyka 2021
5. Raport z praktyk _ Zarządzanie 2021
5a. Prezentacja o instytucji lub jednostce gospodarczej (w wersji elektronicznej).
Praca i egzamin dyplomowy
Wytyczne dotyczące prac dyplomowych od 1 stycznia 2022 r.
Zarządzenie nr 100 Rektora SGGW z dnia 22 września 2021 roku
1. Wytyczne prac dyplomowych WE 2021
Zasady stosowania stylu bibliograficznego proponowanego przez American Psychological Association w najnowszej – 7. edycji – są przedstawione na stronie stowarzyszenia:
Przykłady cytowania źródeł w tekście oraz opisy źródeł w bibliografii podane są dla prac drukowanych, on-line, baz danych, źródeł audiowizualnych na stronie:
https://apastyle.apa.org/style-grammar-guidelines/references/examples
Należy pamiętać o tym, że są niewielkie różnice w opisie pozycji źródłowych w różnych instrukcjach cytowania oraz w programach wspierających (np. MS Word, Mendeley).
Główne zasady przedstawiono w załączniku 1 (poniżej):
2. Załącznik 1 – Styl APA 2022
3a. Okładka SGGW – praca_dyplomowa_LICENCJACKA WE
3b. Okładka SGGW – praca_dyplomowa_MAGISTERSKA WE
3c. Rodzaj okładki – Zarządzenie Nr 133 Rektora SGGW z dnia 15.12.2021 r.
4a. Strona – tytułowa_praca_dyplomowa_LICENCJACKA WE
4b. Strona – tytułowa_praca_dyplomowa_MAGISTERSKA WE
5. Strony 2-5; strona przedostatnia WE
6. Regulamin antyplagiatowy od 2022 roku
Prośba o udostępnienie pracy z BG
Zagadnienia na egzamin dyplomowy obowiązujące od 4 lutego 2020 r.
Ekonomia
Finanse i Rachunkowość
Logistyka
Zarządzanie
Turystyka i Rekreacja
Odbiór dyplomu ukończenia studiów
Szczegóły dostępne są na stronie:
Informacja dotyczy absolwentów studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich
Dla absolwentów, którzy ukończyli studia (złożyli egzamin dyplomowy) dnia 1 lipca 2021 roku lub w terminie późniejszym:
Dyplomy ukończenia studiów przygotowywane są do odbioru w terminie 30 dni od dnia ukończenia studiów (dnia złożenia egzaminu dyplomowego).
Informacja o możliwości odbioru dyplomu i suplementu do dyplomu wraz z odpisami jest zamieszczana na koncie studenta w Wirtualnym dziekanacie (eHMS), w sekcji Moje Dane -> Informacje o toku studiów. Na końcu podanych tam informacji, w wierszu „Dokumenty dyplomowe” – adnotacja: „Dyplom – do odbioru” informuje, że dokumenty czekają już na absolwenta.
Odbiór dyplomu odbywa się w Zespole Dokumentacji Studiów Biura Spraw Studenckich:
Kampus SGGW, budynek nr 8, I piętro, pokój nr 101
przy ul. Nowoursynowskiej 166- Do odbioru dyplomu konieczne jest okazanie ważnego dowodu osobistego bądź paszportu.
- Dyplom odbierany jest osobiście albo przez osobę notarialnie upoważnioną przez absolwenta do odbioru dyplomu ukończenia studiów.
Dla absolwentów, którzy ukończyli studia (złożyli egzamin dyplomowy) przed dniem 1 lipca 2021 roku:
Dyplomy, suplementy do dyplomów wraz z ich odpisami przygotowuje i wydaje właściwy dziekanat.
Kontakt
tel: (22) 593 3693
tel: (22) 593 3692
tel: (22) 593 3691
tel: (22) 593 3690e-mail: dyplomy-bss@sggw.edu.pl
Koła naukowe
Obecnie na Wydziale Ekonomicznym prowadzi działalność dziewięć kół naukowych:
- Koło Naukowe Ekonomistów, powstało w 1961 r.
- Międzywydziałowe Koło Naukowe Turystyki, powstało w 2004 r.
- Koło Naukowe Inwestycji „Blue Chip, powstało w 2006 r.
- Koło Naukowe Finansistów i Bankowców, powstało w 2006 r.
- Koło Naukowe Logistyki, powstało w 2009 r.
- Koło Naukowe Marketerów “INSIGHT”, powstało w 2011 r.
- Enactus, powstało w 2011 r.
- Studenckie Koło Naukowe Public Relations, powstało w 2013 r.
- Koło Naukowe „Finanse i Gospodarka”, powstało w 2015 r.
- Koło Naukowe Ekonomii Międzynarodowej, powstało w 2016r.
Działalność kół obejmuje różne formy aktywności, w tym m.in.:
- wykłady i szkolenia,
- udział w specjalistycznych konferencjach,
- organizację seminariów i obozów naukowych,
- organizację spotkań z przedstawicielami instytucji administracji publicznej oraz sektora prywatnego.
Studenci z niepełnosprawnościami
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie udziela wsparcia studentom z niepełnosprawnościami w sferze materialnej i dydaktycznej.
Budynki Uczelni to obiekty przyjazne studentom niepełnosprawnym, wyposażone są w podjazdy, windy, sanitariaty dostępne dla niepełnosprawnych studentów mających problemy z poruszaniem się.
Więcej informacji znajdziesz na stronie:
Studenci z niepełnosprawnościami
Na Wydziale Ekonomicznym SGGW w Warszawie dla potrzeb wsparcia studentów z niepełnosprawnościami zostały zakupione sprzęty i wyposażenie ułatwiające studiowanie.
Wsparcie dla studentów z niesprawnością narządu słuchu:
- Pętle indukcyjne do użytku indywidualnego.
Chcąc skorzystać z pętli indukcyjnych proszę zgłosić się do kierownika dziekanatu Wydziału Ekonomicznego mgr Małgorzaty Rowickiej:
tel. 22 59 34 010,
mail: renata_panasewicz@sggw.edu.pl
Wsparcie dla studentów z niesprawnością narządu wzroku:
- OmniReader – urządzenie lektorskie z funkcją powiększalnika.
- Magic – program powiększający; ZoomText Magnifier and Reader – program powiększający i czytający ekran.
Chcąc skorzystać z wyżej wymienionych sprzętów proszę zgłosić się do kierownika dziekanatu Wydziału Ekonomicznego mgr Małgorzaty Rowickiej:
tel. 22 59 34 010,
mail: renata_panasewicz@sggw.edu.pl
Wsparcie dla studentów z niesprawnością narządu ruchu:
Stoliki dla studentów niepełnosprawnych znajdują się w aulach dydaktycznych Wydziału Ekonomicznego.
Koordynator ds. osób z niepełnosprawnościami
dr inż. Kinga Gruziel
Chcesz skontaktować się z koordynatorem to możesz:
- zadzwonić: (22) 5934032 w czwartki, godziny 16-17
- napisać maila: kinga_gruziel@sggw.edu.pl