Opłaty za studia
Koszt uczestnictwa za Studia Podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami SGGW w Warszawie wynosi 3500 zł
Słuchacz studiów podyplomowych jest zobowiązany dostarczyć do Sekretariatu studiów potwierdzenie dokonanej opłaty, które jest dowodem prawidłowego rozliczenia.
Płatność czesnego w II w ratach (3500zł):
I rata 1800zł potwierdzenie opłaty za I semestr należy złożyć przy składaniu dokumentów
+
II rata 1700 zł potwierdzenie opłaty za II semestr należy złożyć przed rozpoczęciem II semestru.
Numer konta – SGGW w Warszawie (dotyczy Edycji XIV – 2020/2021):
REKRUTACJA – lipiec 2020 – wrzesień 2020
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
71124060031111000049438060
z dopiskiem
„kod studiów 507-10-080100-S00193-99, SPZN, imię i nazwisko wpłacającego, Czesne rata (I lub II)”
W przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie w tytule wpłaty odpowiednio: „I rata” lub „II rata” jeżeli opłata jest dokonywana w całości nie umieszczamy informacji o ratach.
Informacje dla osób zainteresowanych otrzymaniem faktury VAT
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osoba fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie.
W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.