Warunki rekrutacji
Kandydaci na Studia Podyplomowe Logistyka muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.
Minimalna liczba uczestników 20 osób (informujemy, że w razie zgłoszenia się mniejszej liczby kandydatów w danym roku akademickim studia nie zostaną uruchomione).
W pierwszym etapie rekrutacji prosimy o wysłanie maila informującego o chęci uczestnictwa w studiach na adres: splogistyka@sggw.pl. Następnie sekretariat studiów w pierwszej połowie września poprosi o przesłanie/złożenie dokumentów (podania o przyjęcie na studia/kwestionariusza osobowego, odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego przez Uczelnię, oświadczenia RODO). Przed złożeniem dokumentów w sekretariacie poprosimy o dokonanie płatności I raty lub całości czesnego. Dokumentacja konieczna przy ubieganiu się o przyjęcie na studia obejmuje:
– podanie o przyjęcie na studia/ankieta osobowa podanie o przyjecie
– odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych wydany przez Uczelnię
– oświadczenie RODO
– 1 fotografia (format legitymacyjny)
– dowód wpłaty
Uprzejmie prosimy o dostarczenie dokumentów w wersji papierowej – przesłanie pocztą tradycyjną lub złożenie osobiście na adres:
Wydział Ekonomiczny
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
Budynek 7, pokój 3
z dopiskiem na kopercie/teczce Studia Podyplomowe LOGISTYKA rekrutacja
*W celu złożenia dokumentów osobiście należy umówić się na spotkanie pod numerem
telefonu 22 593 42 60. Podczas wizyty konieczne jest założenie maseczki oraz
używanie rękawiczek jednorazowych.
Informację o zakwalifikowaniu na studia kandydaci otrzymają po zamknięciu listy przyjętych
do 5.10 bieżącego roku. Studia rozpoczynają się w październiku bieżącego roku.
Czesne za Studia Podyplomowe wynosi 4400 zł przy płatności jednorazowej
lub 4600 zł jeżeli płatne w dwóch ratach semestralnych po 2300 zł
(terminy płatności: całość odpłatności lub I rata do 30.09.2020 roku, natomiast II rata do 15.01.2021)
Słuchacz studiów podyplomowych jest zobowiązany dostarczyć do Sekretariatu studiów potwierdzenie
dokonanej opłaty, które jest dowodem chęci uczestnictwa (na e-mail: splogistyka@sggw.pl).
Organizator zastrzega sobie możliwość nieuruchomienia studiów podyplomowych w przypadku zbyt małej
liczby zgłoszeń. W takiej sytuacji uczestnicy rekrutacji otrzymają zwrot wszystkich wpłaconych kwot czesnego.
Dane konta bankowego:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Oddział w Warszawie
numer konta 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060
z dopiskiem
„kod studiów 507-10-080100-S00173-99 SPLOGISTYKA, IMIE I NAZWISKO UCZESTNIKA ”
W przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie w tytule wpłaty odpowiednio: „I rata” lub „II rata” jeżeli
opłata jest dokonywana w całości nie umieszczamy informacji o ratach.
Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury
* Osoby, za które czesne opłacił zakład pracy, zobowiązane są w ciągu 7 dni od dnia zapłaty dostarczyć do
sekretariatu studiów (e-mail: splogistyka@sggw.pl, lub osobiście budynek nr 3, pokój 109) informację z prośbą
o wystawienie faktury za czesne włącznie z potwierdzeniem zapłaty za studia. Na tej podstawie zostanie
wystawiona przez kwesturę SGGW faktura dla zakładu pracy i wysłana listem poleconym.
* Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty.Faktury wystawiamy do 30 dni po dokonaniu płatności.
Podanie o wystawienie faktury.